13 juni 2013

Följ mig och se hur det går under loppet

Oj vad stressigt livet har varit idag, nu ligger jag i Hörnett, i min gamla pojksäng och försöker somna. Klockan 05.00 så är det dags för mig och moder att rulla ned mot Motala och Vätternrundan. Jag tror att jag har packat allt och visa saker har jag packat dubbelt av bara för att vara säker. 

När jag anländer till Motala imorgon så ska jag få träffa resten av Team Crescent och där jag även ska få se besöka deras monter på mässområdet, det ska bli riktigt roligt att träffa alla underbara människor som ställt upp så jag kan genomföra det här loppet. 

En sak jag glömde nämna tidigare men som mina kära vänner på Facebook säkert redan uppmärksammat, igår föll jag för trycket och vaxade mina ben, det kändes och känns fortfarande sjukt knepigt att ha lena hårlösa ben men det är visst var en cyklist gör så då är det bara bjuda till. 

Precis som på de tidigare loppen så kommer det gå att följa mig online eller i sin mobil under loppet och de gör man genom att klicka på den ----> här länken! <----

Mitt startnummer är: 24406.

Nu är det dags att sova, det kommer ett par uppdateringar till innan loppet.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar