12 juni 2013

Sista cykelpasset klart, nu har känslorna hunnit ikapp mig!

Så var sista cykelpasset avklarat, idag var det korta intervaller som stod på schemat och det blev en 90 minuters runda totalt. Nu är kläderna i tvätten och nervositeten har till sist hunnit ikapp mig. På lördag så ska jag cykla 30 mil, Andreas "tog bilen 400 meter till skolan" Wallin ska cykla 30 mil. 

Om jag tar mig i mål så innebär det att jag har slutfört en Svensk Klassiker.

Vansbrosimmet: 1:09:11 -12
Lidingöloppet: 3:30:34 -12
Öppet Spår: 9:49:40 -13

Frågan är om jag får fylla i de sista...

Vätternrundan: ? -13.

Cykeln från Crescent känns toppen, jag har verkligen toppen grejer, samma sak med träningen från Andreas Domeij, sen jag började köra efter hans schema så har jag kunnat se nya resultat efter varje vecka och den kondition jag byggde upp inför Öppet Spår är tillbaka och känns till och med bättre.

Jag har fått mer hjälp än vad jag någonsin kunnat begära, större stöd än vad jag någonsin kunnat tänka mig. Nu är det bara mitt jobb kvar, min vilja och mitt psyke som ska ta mig hela vägen i mål.

En sak är säker, det här året har varit ett fantastiskt äventyr och jag hoppas på en underbar fortsättning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar