8 juli 2013

Nu är det slutslarvat med träningen och kosten.

Efter förra veckans slarv med både mat och träning så är det dags att återvända till vardagen. Den här veckan så jobbar jag dag vilket passar mig utmärkt då jag kan passera förbi gymmet på vägen hem från jobbet. Så lite distraktions om möjligt, det är så jag vill ha det.

Tanken är att den här veckan komma upp i sex träningspass, tre konditionspass och tre styrkepass. Jag hoppas fortfarande få hjälp med att hitta ett bra benpass så om ni har några bra tips på ett helhetspass för benen på gymmet så är det bara slänga iväg ett mejl till andreas_wallin89@hotmail.com. Jag lovar att prova och utvärdera det sedan hur det passade mig.

Kostmässigt så blir det att hålla sig helt ifrån godis, snabbmat och alkohol i alla fall en månad nu, det känns som kroppen kan behöva sig en återhämtning och lära sig att stå emot sötsugen igen efter en vecka på festival.

Jag tänker hitta tillbaka till den struktur och det vinnande koncept som har tagit mig dit jag är idag, det viktigaste jag fått lära mig under den här resan är att även om du hamnat på ett sidospår så är inte allt jobb förlorat för det.

Så nu tar vi och laddar om.
New York Marathon är nästa stora mål och med rätt fokus kommer jag klara det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar