10 juli 2013

Tipsar om Marie Odin och hennes bägge böcker

När jag var nyopererad så fick jag hennes första bok, "Efter en Gastric By Pass-operation" som innehöll recept, tips och råd för de som är nyopererade. Den var verkligen guldvärd och hjälpte mig mycket de första sex månaderna när jag inte riktigt visste vad jag skulle äta eller laga.

Nu har jag hittat hennes uppföljare, "Meny för Gastric By Pass" som inriktar sig mot de som varit opererade i 1-2 år (i mitt fall 2,5 år). Den ska tydligen innehålla tips och trix för att inte falla tillbaka i gamla banor och verkligen bibehålla den livsstil som kommer med en hälsosammare vardag.
Så när lönen kommer så tänker jag beställa hem den för att se om den är lika bra som första varianten. Jag lovar att lägga upp en recension så fort jag hunnit använda den.


För er som vill köpa första boken - Efter en Gastric By Pass-operation <-- Klicka här!

För er som vill köpa andra boken - Meny för Gastric By Pass <-- Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar