13 augusti 2013

Det är inte lätt när det är svårt...

Det går verkligen inte bra för mig just nu.

I lördags så gick min tredje telefon på mindre än två månader sönder. Så nu är jag utan telefon, vilket också innebär utan Funbeat-appen = Ingen möjlighet att mäta hur långt jag cyklar/springer när jag är ute och tränar. Sen igår kväll så inser jag att mitt laptop-batteri har blivit bränt (pga att jag glömt ändra en inställning så datorn aldrig gick i vänteläge, klantigt... jag vet).
Less som satan så ger jag mig iväg för att springa mina intervaller, om vi skippar att de småregnar (för det är ändå rätt skönt väder att springa i) så hinner jag knappt igenom uppvärmningen förrän pulsklockan varnar för lågt batteri. Så nu vet jag inte om mina pulstider stämmer överhuvudtaget.
Det är ju dock viktigare att jag var ute och sprang över en mil, inte vad jag hade för puls under tiden.

Man kan helt klart konstatera att fortsätter det i den här takten så kommer jag bli arbetslös, min lägenhet kommer att brinna ned och jag kommer bli påkörd av en bil inom loppet av en månad.

Det går verkligen inte bra för mig just nu.

4 kommentarer:

  1. Aj då, borde toppa i kategorin Dagens I-landsproblem.

    SvaraRadera
  2. Aj då, borde toppa i kategorin Dagens I-landsproblem.

    SvaraRadera
  3. Nu är det länge sedan du uppdaterade, hur går det för dig?

    SvaraRadera
  4. Från en team medlem till en annan. Du har gjort merparten av din resa. Min börjar imorgon. Vi klarar våra mål och drömmen blir verklighet. Vet att det är tungt ibland med träning men ge inte upp.

    På återseende.

    JM

    SvaraRadera