13 september 2013

Ulvö Löpläger del 1

Så var det dags för ännu ett äventyr. Om tjugofem minuter så går båten här i från Köpmanholmen och om ungefär två timmar så kommer jag vara ute i löpspåret redo för helgens första pass som är fartlekar.
Alla runt omkring mig känns supersnabba med proffsiga kläder och superlätta löparkroppar som ser ut att kunna flyga fram när de springer.
Jag är med andra ord lika nervös som varje gång jag ska mäta mig med andra.
Lägret har ett upplägg att alla som klarar att springa minst en mil ska kunna delta och där kvalificerar jag i alla fall in. Så bara jag får komma igång och kroppen håller så tror jag att de här kommer bli en fantastisk helg.
Än så länge är vädret underbart, solen skiner utan att det är för varmt för att kunna springa.
Nu börjar det bli dags att packa i ordning väskorna och bege sig på båten.
Nästa uppdatering kommer efter middagen ikväll. Får se hur pigg jag känner mig då!







- from my awesome iPhone!

1 kommentar:

  1. Vilken resa du gjort! Så inspirerande att läsa din blogg. Jag opererade mig för 3 1/2 månad sedan och längtar tills jag ska klara utav att springa igen.

    Ser fram emot att läsa om din helg och är övertygad om att du kommer att fixa det med bravur!

    SvaraRadera