14 september 2013

Ulvö Löpläger del 3

När jag inleder det här inlägget så sitter jag undangömd på en toa här på hotellet. Gör mitt bästa för att hinna med en nummer två innan vi ska ge oss iväg mot Skules skogar. Varför är jag så orolig? Jo för att mina Imodium ligger hemma på köksbänken. Med en hel kängurupung med överflödshud på magen och en hel dag av löpning upp och ned för ett berg så kommer mina tarmar skumpa runt både ett och två varv.

Haha, insåg just hur äcklig jag är som berättar det här men de är lite så jag jobbar.

Förhoppningen är att jag ska besegra all logik och hålla koll på magen idag. Om inte annat så har jag en halv toarulle i ryggsäcken som får hjälpa mig att göra de bästa av situationen. Jippi.

Om tio minuter så ska vi äta hotellfrukost och sen beger vi oss med båt in till fastlandet. Där väntar 2.5 timme löpning innan vi återvänder hit till ön för lunch och en föreläsning. I eftermiddag så ska vi bli filmad när vi springer så att ledarna ska kunna utvärdera vårt löpsteg. Kommer bli minst sagt intressant att se hur det går.

Nä nu är det dags att runda av. Vi hörs i eftermiddag.




Ja. Jag är så nervös som jag ser ut.

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar