6 december 2013

Lite fredagstankar

I skrivandes stund så kanske jag inte är festens höjdpunkt men jag är glad ändå.
Jag sitter samlad med mina vänner och förfirar inför min och min kompis gemensamma födelsedagsfest imorgon. Folk dricker och är glada, som sig bör en kväll som denna.

Lite tråkigt känns det när jag sitter här sippandes på min Loka men den här gången blir det inga undantag, inga ursäkter. Idag är en dag som alla andra och gränsen går vid 1250 kcal, där ryms ingen alkohol eller festmat.

Som tur är så är jag ju en fullblods idiot nykter som onykter så innan kvällen är över så har jag nog både hunnit skratta och dansa med alla andra.

I mål ska jag den här gången.
Oavsett vad andra tror.


- Posted from my awesome iPhone

Location:Nytorgsgatan,Örnsköldsvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar