11 december 2013

Två veckors diet avklarad

14 dagar!

Jag är nu uppe i 14 dagar på min diet och har tappat ca 3 kg. Jag vet att det mesta bara är vätska men de känns bra att någon skillnad händer. Så länge som jag stått still så är jag glad att jag hittat en skillnad igen.

En dag i taget.

Om några hekto så är jag nere på ett annat slags personligt rekord.. Min lägsta vikt med Nutrilett är 78 kg, men min lägsta vikt utan nutrilett är 84.5.. Dit är de bara några hekton.. Så det är mot de rekordet jag jobbar just nu.

En dag i taget.

Imorgon är det julfest med jobbet och jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att hålla kosten.

En dag i taget.

Nu har jag just kommit hem, jobbade till klockan 21 sen gick jag upp till några vänner som skulle ut, de är ju trots allt lillördag. Sällskapsdrack 3 stora glas vatten och stal en halv smörgås till kvällsfika. Landade precis på dagens kalorimål och lagom nu till de drog ned på krogen så åkte jag hem.

Nu är det dags att sova, förhoppningsvis får jag mig en hel natts sömn, haft problem att sova enda sedan jag ändrade matvanorna men nu börjat de ordna till sig.

God natt alla.


- Posted from my awesome iPhone

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!
    När jag körde camebridge drack jag kopiösa mängder vatten mellan shakerna för att hålla hungerskänslorna borta. Vet inte hur det fungerar om man är opererad men det kanske kan funka för dig med så att du lättare kan undvika smörgåsarna till mellanmål?

    Keep up the good work! :)

    /Maria

    SvaraRadera