21 februari 2014

Finns ingen titel på detta

Ibland funderar jag om jag någonsin kommer bli kvitt det. Suget... Aldrig något lagom....
Jag vet att många av er som läser bloggen tror att jag har gjort något bra.
Säger att jag inspirerar.

Sanningen är den att jag bara har lärt mig dölja det bättre. Det är längre mellan gångerna.

Men jag stänger in mig i lägenheten, äter det jag har hemma och blir sakta fetare och fetare.

Inte ens en vecka klarar jag att följa ett kostschema. Än mindre träna.

Allt eller inget, så har det alltid varit. Nu ligger jag här, äckligt mätt på soffan igen bara för att jag inte klarar av att hantera en motgång.

Jag blir fan äcklad av mig själv.

Idag är förstört, imorgon får jag en ny chans. Fortsätta lura mig själv, aldrig ska jag sluta försöka.

Jag ska bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar