12 mars 2013

Gym, nutrilett och andra tankar.

Andra dagen med en måltid istället för nutrilettpulver är nu slut och jag känner mig helt klart piggare. Tänkte försöka ha lite is i magen och undvika vågen i alla fall 3-4 dagar så kroppen hinner balansera upp sig så får jag se om det hänt något viktmässigt efter den nya omläggningen.
Jag var på gymmet idag också, körde ett förmiddagspass med Andreas, bröst och armar fick sig en omgång och jag kände att kroppen var med bra även om jag inte är i närheten av samma vikter som jag körde på förut. Det känns skönt att vara igång igen i alla fall. Imorgon så är det dags för ett pass med jobbets löpgrupp där det blir 60 minuters löpning utomhus, får se i vilket tempo de blir, beror lite på vilka som dyker upp och springer. Vi har både nybörjare och riktigt vassa löpare på jobbet, så man vet aldrig riktigt i vilken fart passet kommer gå.

Jag har inte hört något från sjukhuset än gällande min bukplastik men jag hoppas på att snart få en kallelse så att man har något att fokusera mot, det känns just nu som om jag tränar i blindo och inte riktigt kan planera nästa mål innan jag vet mitt operationsdatum.
Nu ska jag ta och krypa i säng, imorgon är det dags för jobb och det blir uppgång redan vid sex.

Dagens bästa: Att kroppen svarade över förväntan på gymmet.
Dagens sämsta: Modos förlust mot FBK i slutspelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar