20 juni 2013

Lite om ledighet

 - Så var det bara två timmar kvar tills jag får min efterlängtade helgledighet. Den här arbetsveckan har gått riktigt långsamt men nu börjar den äntligen närma sig sitt slut. I helgen ska jag bara ha en lugn och skön helg utanför stora krav på vare sig mig själv eller tillvaron, det ska bli riktigt skönt.

- Idag kommer min nya telefon, all heder till Halebop som hävde mina tre sista månader på bindningstiden och lät mig ta del av ett nykundserbjudande så att jag kunde få ut en ny telefon redan nu istället för sista oktober som avtalet sade. Har verkligen saknat att ha en fungerande iPhone.

- På söndag så ska jag ta mig iväg på första riktiga träningspasset efter Vätternrundan, jag och en kollega från jobbet ska ge oss iväg på en löptur. Skulle tro att det blir ett lugnt varv runt Höglandssjöarna om vädret tillåter.

- Apropå väder så verkar det ska bli fin väder imorgon här i Örnsköldsvik, passar utmärkt då jag, syster och några av våra vänner ska grilla och umgås hemma i moders hus. Då passar det bra med sol så man kan sitta ute länge på altanen och bara ha en riktigt bra kväll.

Nu ska jag ägna sista timmarna till att avsluta jobbdagen på ett bra sätt, på återseende och ha en glad midsommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar